NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Hvidberg Vit Endler Michał Kreczmar Friedman Jarośkiewicz Wojcik Prelegenci_ET Call for speakers

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Rafał  Cheliński

Rafał Cheliński

kierownik działu kanałów samoobsługowych, Polkomtel

Związany z branżą ecommerce od lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w takich firmach jak Ferrero Polska, Jeronimo Martins czy Marsh & McLennan. Pierwsze kroki w eCommerce stawiał w Groupon Polska pracując w dziale produktowym. Stworzył kilka własnych startupów dzięki czemu poznał kilkaset sposobów na to jak tego nie robić i kilka na to jak odnieść mały sukces. Kierował działem eCommerce w Poczcie Polskiej oraz programem strategicznym rozwoju klienta biznesowego. Obecnie jest odpowiedzialny za e-commerce Grupie Cyfrowego Polsatu: plus.pl i cyfrowypolsat.pl, plushbezlimitu.pl. Prywatnie pasjonat podróży i szczęśliwy tata.

Vít  Endler

Vít Endler

prezes zarządu, Internet Mall Polska

Prezes Zarządu Internet Mall Polska należącego do Mall Group, lidera na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej  prowadzącego sprzedaż w galeriach handlowych online w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Węgrzech i Słowenii. Rozpoczął swoją karierę zawodową w Copy General, gdzie spędził 13 lat na stanowiskach Dyrektora Sprzedaży i Marketingu wprowadzając firmę na polski rynek i rozwijając z sukcesem jej obroty. W 2010 r. dołączył do Internet Mall Polska jako Country Manager. W 3,5 roku rozwinął firmę z 8 pracownikami i 10 zamówieniami dziennie w jeden z czołowych i najszybciej rozwijających się sklepów e-commerce, zatrudniającym 160 pracowników i osiągającym obrót w wysokości 50 milinów euro. Od 2014 r. odpowiedzialny jest za całość zagranicznych operacji w Netretail Holding oraz całokształt działalności firmy. Manager z wieloletnim doświadczeniem we wprowadzaniu marek na rynki zagraniczne i prowadzeniu dialogu z konsumentem. W swojej pracy promuje innowacyjne rozwiązania łączące wiedzę biznesową o konsumentach z różnych rynków z podejściem humanisty. Jego autorytetem biznesowym jest Richard Branson, który zbudował mocne imperium i przy okazji cieszy się tym, co robi. Podobnie jak on wierzy, że biznes wymaga ogromnego nakładu pracy, zaangażowania i czasu, ale musi dawać radość. Podziwia także Tomáša Baťa za determinację w poznawaniu nowych technologii,  wdrażaniu metod zarządzania i motywowania pracowników, które wykorzystywać można po dziś dzień. W wolnym czasie lubi sport, szczególnie siatkówkę, wypady na narty do Norwegii i chodzenie po górach latem. Jest żonaty i ma syna.

Marek  Friedman

Marek Friedman

VP sales and marketing, Merlin Commerce

Wiceprezes zarządu do spraw marketingu i sprzedaży, związany ze spółką od 2013 roku. Specjalista komunikacji i marketingu związany z branżą od 15. Pomysłodawca, fundator i prezes fundacji im. Michała Friedmana. Jako COO odpowiadał za rozwój i marketing Digital Ventures, internetowej spółki mediowej będącej częścią największego ukraińskiego holdingu SCM. Współtworzył rebranding Telewizji Polsat w 2006 roku.

Peter  Hvidberg

Peter Hvidberg

head of e-commerce & customer service, INTERSPORT Group Denmark

Peter Hvidberg is the Head of E-Commerce and Customer Service for INTERSPORT Group Denmark, driving digital & customer service to create Seamless Retail value for INTERSPORT Denmark, Colosseum, The Athlete´s Foot, JOYRUN, OBI Sport Outlet, Sport Point, Sport-Direct and especially their customers. Peter redefined the E-Com strategy and focus for the group, optimized the process’ for the whole value chain, implemented a new website and tripled the revenue for INTERSPORT Denmark in 2017.  Prior to INTERSPORT Peter has been working with Retail, Logistics, IT and Telecom and was a pioneer in E-Com building his first webshop back in 1998. Since 1998 Peter has developed several online concepts for his own companies and has as a consultant helped Danish national and International brands to develop theirs.

Aleksandra Jarośkiewicz

Aleksandra Jarośkiewicz

aktualnie head of digital Connectis, wcześniej head of e-commerce w Gino Rossi

Wcześniej dyrektor E-Commerce w Matras S.A. Na co dzień odpowiada za rozwój e-sklepu, pozyskanie nowych klientów i podniesienie konkurencyjności w internetowym i mobilnym kanale sprzedaży. Jest także przedsiębiorcą - pomysłodawcą i współzałożycielem firmy Fun in Design. Swoje doświadczenie w budowaniu marek i e-commerce zdobyła pracując m.in. w L’Oreal. Ukończyła Japonistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Jak twierdzi Japonia do dziś pozostaje dla niej nieustającym źródłem inspiracji. Pasjonuje ją kultura Dalekiego Wchodu, technologie i świat startupów.

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej (Director, Digital Transformation), PWC Polska

Jego rolą w PwC jest m.in. dobór narzędzi cyfrowej transformacji oraz adaptacja międzynarodowych rozwiązań dla klientów w Polsce i w regionie. Michał jest od ponad 20 lat w e-branży. Był redaktorem naczelnym pierwszego polskiego czasopisma o internecie, zasiadał w radzie nadzorczej IAB Polska. Kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. Związany z koncernami mediowymi, przemysłem reklamowym i e-commerce w Polsce. Ostatnio był e-commerce director w Dentsu Aegis Network/Hypermedia. Realizował projekty na firm z branż FMCG, sieci detalicznych i producentów przemysłowych.

Paweł  Paszkowski

Paweł Paszkowski

dyrektor e-commerce, bdsklep.pl

Dyrektor E-commerce i Marketingu największego w Polsce supermarketu internetowego - bdsklep.pl. Manager z wieloletnim doświadczeniem w handlu i marketingu internetowym. Od 8 lat związany z branżą e-commerce. Absolwent Marketingu i Studiów Menedżerskich w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania. Ukończył też Strategię Komunikacji Marki w Szkole Mistrzów Reklamy. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Białymstoku oraz wykładowca Studiów Podyplomowych na kierunku "Marketing internetowy" Politechniki Białostockiej. Doradza w zakresie marketingu internetowego, e-handlu, budowania relacji z klientem i szeroko pojętej tematyce e-commerce.

Krzysztof  Podeszwa

Krzysztof Podeszwa

business consultant, Divante

Business Consultant w Divante - największej agencji w Polsce dostarczającej rozwiązania eCommerce bazujące na platformach Magento, Pimcore oraz OroCommerce. Związany z branżą eCommerce, w szczególności fashion na rynku skandynawskim oraz DACH, gdzie współpracuje z takimi klientami jak m.in. Odlo, NA-KD, Netrauta czy SIGG. Jego specjalnością jest strategia przy wdrażaniu systemów PIM oraz eCommerce, a także maintenance zorientowany na efekty sprzedażowe. Prelegent na konferencjach z serii Meet Magento oraz Magento Live.

Maciej Rybak

Maciej Rybak

customer service manager, No Limit logistyka

Odpowiedzialny za zadowolenie Klienta i rozwój usług w No Limit logistyka – polskiej firmie logistycznej operującej na rynku CEE. Ponad 10 lat doświadczenia w branży TSL w zakresie logistyki kontraktowej oraz projektów dystrybucyjnych B2B/B2C. Implementował wiele projektów logistyczno-dystrybucyjnych dla liderów na rynku w branżach fashion, sport, kosmetycznej, browarniczej, spożywczej i meblarskiej. Absolwent Stosunków Międzynarodowych oraz Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Otwarty na świat i świadomy wyzwań logistycznych związanych z dynamicznym rozwojem E-Commerce i Multichannel-Commerce.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Szymon  Szmigiel

Szymon Szmigiel

head of commercial sales, TogetherData

Od wielu lat związany z rynkiem reklamy online. Od 2004 do 2011 roku pracował w spółce Wirtualna Polska SA, gdzie pełnił m.in. funkcję szefa działu sprzedaży i odpowiadał za strategię i rozwój oferty multimedialnej sieci AdTotal. Przez 4 lata pełnił funkcję dyrektora Działu Sprzedaży Bezpośredniej i Rozwoju Biznesu w Evolution Media Net – Międzynarodowej Sieci Reklamy Internetowej. W latach 2008-2011 pełnił funkcję członka Zarządu IAB Polska. Był związany z firmą Netsprint S.A., jako Head of Agency Sales, gdzie m. in. rozwijał dział sprzedaży agencyjnej. Odpowiadał za kompleksowe zarządzanie działem, m.in.: sprzedaż i obsługę klientów agencyjnych. Współtworzył i był odpowiedzialny za przygotowanie strategii mediowych obejmujące Content Marketing, e-Commerce i Performance Marketing.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Grzegorz  Wójcik

Grzegorz Wójcik

założyciel i prezes, Autenti.com

Założyciel i prezes Autenti.com – platformy do autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez internet. Inicjator utworzenia e-Izby (E-commerce Polska), której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Wieloletni dyrektor ds. Korporacyjnych Allegro Group, holdingu zarządzającego wiodącymi, europejskimi platformami handlu elektronicznego i płatności internetowych. Jego 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami cyfrowymi obejmuje budowę innowacji internetowych w sieci radiowej RMF, założenie portalu Interia.pl oraz rozwój multimedialny Grupy ITI (telewizji TVN i portalu Onet).Jako szef Rady Nadzorczej PBI inicjował standardy badań Internetu w Polsce.

Konrad Zach

Konrad Zach

założyciel i CEO, thinkHUB

Ekspert e-commerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii e-commerce w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój obszaru online w FK Olesiejuk, będącej wiodącym dystrybutorem książek i multimediów w Polsce. Współtwórca i dyrektor zarządzający kilku sklepów internetowych m.in. swiatksiazki.pl . Przez ostanie 3 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-business i marketplace w ABC Data S.A., wiodącej spółce dystrybucyjnej IT działającej w regionie CEE. Założyciel i CEO agencji thinkHUB, specjalizującej się w kreowaniu strategii e-commerce dla firm działających na rynku B2B i B2C. Poza działalnością komercyjną aktywnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako mentor e-commerce akceleratora WAW.ac oraz wykładowca przedmiotów związanych z handlem internetowym na Akademii Leona Koźmińskiego.