NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Hvidberg Vit Endler Michał Kreczmar Friedman Jarośkiewicz Wojcik Prelegenci_ET Call for speakers

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2017-09-28

08:30-09:15

Kawa/Networking#

09:15-09:30

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

10 lat e-commerce#

10-lat zmusza do refleksji - będzie jak zwykle o najlepszych praktykach z rynkowego doświadczenia oraz o tym co będzie kształtować naszą przyszłość. O tym jak klienci kształtują wymagania od biznesu i jak firmy muszą reagować na coraz większą konkurencję. Spojrzenie na nasz narodowy rynek z globalnej perspektywy.

Grzegorz  Wójcik

Grzegorz Wójcik

założyciel i prezes, Autenti.com


10:00-10:40

Future of consumer journey#

On one side, new technology creates an digital environment that drives new experience like product personalisation, fast delivery, easy payments, even better perfect measure like NB https://www.volumental.com/ On the other side, retailers should curate that experience, find their own way to be close to customer needs. Customer journey nearest future by Intersport.

Peter  Hvidberg

Peter Hvidberg

head of e-commerce & customer service, INTERSPORT Group Denmark


10:40-11:10

Logistyka e-commerce w regionie CEE – trendy i wyzwania#

Operacje logistyczne w dobie omnichannel niosą za sobą co raz większe wyzwania wolumenowe, dystrybucyjne i procesowe. Sprzedaż internetowa otwiera drzwi na nową, czasami trudną do oszacowania sprzedaż co powoduje nowe szanse ale również nowe zagrożenia. Jak z tymi wyzwaniami radzą sobie liderzy na rynku?

Maciej Rybak

Maciej Rybak

customer service manager, No Limit logistyka


11:10-11:30

Czy własny e-commerce ma sens. Budowa ekspozycji on-line z perspektywy branży FMCG#

Obecność marki on-line to już konieczność. Nie zawsze jednak stworzenie własnego sklepu internetowego jest słusznym kierunkiem. Case study bdsklep.pl, który od kilku lat wspiera brandy w budowaniu ekspozycji on-line.

Paweł  Paszkowski

Paweł Paszkowski

dyrektor e-commerce, bdsklep.pl


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:30

Nowoczesne trendy w e-commerce, które mają zasadniczy wpływ na biznes#

Co ma kluczowy wpływ na biznes? Nowa strona produktowa, skrócenie czasu dostawy, łatwa możliwość zwrotów, usability, wirtualna przymierzalnia, nowe sposoby płatności, systemy promocji, dynamiczne zarządzanie ceną consumer journey, nowe sposoby składania zamówień, a może personalizowana oferta?

Vít  Endler

Vít Endler

prezes zarządu, Internet Mall Polska


12:30-13:00

topmall.ua do Merlin Group S.A. - z małego start up’u do spółki giełdowej #

Topmall w 2015 roku poszukiwał finansowania na rozwój platformy handlu transgranicznego topmall.ua, gdy po drodze trafił na Czerwoną Torebkę właścicielem jednego z najstarszych sklepów internetowych w Polsce merlin.pl. Od tego czasu zaczął się gwałtowny rozwój spółki, którego efektem było pojawienie się na GPW. O drodze dojścia z małego biznesu prowadzonego z magazynu na warszawskim Targówku do spółki, która szturmem zdobywa polski rynek e-commerce opowie wiceprezes Merlin Group S.A

Marek  Friedman

Marek Friedman

VP sales and marketing, Merlin Commerce


13:00-13:30

Zwroty - cichy zabójca ecommerce?#

Jak dużym problemem dla e-commerce są zwroty? Czy istnieją jakieś różnice między różnymi kategoriami produktów lub regionami ehandlu? Co zrobić, aby zredukować poziom zwrotów lub wykorzystać je do lojalizacji klientów? Podczas prezentacji spojrzymy na zwroty z każdej możliwej perspektywy i zastanowimy się jak i czy się da w ogóle zoptymalizować ten element biznesu.

Aleksandra Jarośkiewicz

Aleksandra Jarośkiewicz

aktualnie head of digital Connectis, wcześniej head of e-commerce w Gino Rossi


13:30-14:00

s1e2#

The NewCommerce nowa fala e-commerce. Nowe modele biznesowe, które maja szansę zmienić układ sił.

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej (Director, Digital Transformation), PWC Polska


14:00-14:50

Obiad/networking#

14:50-15:10

Konwertujący użytkownicy – jak ich wyłonić, sprofilować i zaangażować?#

Dzięki innowacyjnym narzędziom marketerzy są w stanie przeprowadzić pełną analizę danych o użytkownikach, ich poziomem konwersji oraz współzależności między profilem a potencjałem zakupowym. Rozwiązania takie jak TGD Audience dostarczają informacji o faktycznych wynikach przeprowadzonych kampanii reklamowych, analizując pozyskany ruch pod względem profilu grupy docelowej w zestawieniu z celami postawionymi przed działaniami marketingowymi. Wzbogacone o badania uzupełniające prowadzone przez zespół data science wyniki analizy strony, pozwalają na efektywniejsze planowanie, prowadzenie i targetowanie kampanii reklamowych.

Szymon  Szmigiel

Szymon Szmigiel

head of commercial sales, TogetherData


15:10-15:30

Jak zwiększyliśmy wskaźnik konwersji o 103% w branży fashion: Odlo.com case study#

Jak skutecznie zmienić strategię eCommerce dla jednej z największych marek odzieży sportowej na rynku DACH? Jak ważne jest efektywne połączenie kluczowych elementów w obszarze rozwoju i developmentu platformy sprzedażowej z naciskiem na poprawę konwersji? Bazując na case study szwajcarskiej firmy Odlo, postaram się przedstawić istotne zmiany po stronie klienta, które miały realny wpływ na wzrost konwersji oraz dalszy plan rozwoju i działań mających na celu lojalizację obecnych klientów i pozyskanie nowych. 

Krzysztof  Podeszwa

Krzysztof Podeszwa

business consultant, Divante


15:30-15:50

Wykorzystanie potencjału marketplace w globalnej ekspansji e-commerce#

Jak pokonać podstawowe bariery wejścia i efektywnie rozwinąć sprzedaż w kanale online na rynku globalnym. Potencjał najistotniejszych, z punktu widzenia handlu internetowego, rynków europejskich. Z jakimi wyzwaniami spotyka się większość przedsiębiorców planujących ekspansję międzynarodową. Przegląd najpopularniejszych platform oraz modeli biznesowych wspierających przewagę konkurencyjną w globalnym e-commerce.

Konrad Zach

Konrad Zach

założyciel i CEO, thinkHUB


15:50-16:10

CASE STUDY: Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu?#

Jak zwiększyć sprzedaż na jednym z najbardziej konkurencyjnych i dojrzałych rynków? Jak ważne jest podejście holistyczne do e-commerce i poprawa parametrów w całym procesie zakupowy end2end. Na przykładzie plus.pl i cyfrowypolsta.pl opowiem jak ważne są wszystkie obszary od komunikacji i współpracy z agencją, obsługi klienta, poprawy strony i logistyki oraz podejścia do zarządzania zespołem. 

Rafał  Cheliński

Rafał Cheliński

kierownik działu kanałów samoobsługowych, Polkomtel


16:10-16:20

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl